torsdag 15 april 2010

Torsdagslunch

Nu under förmiddagen har jag och C plockat upp allt skit som legat runt överallt i lägenheten, dammsugat, städat toan och nu har han ätit och gått och lagt sig. Nu ska jag passa på att träna, detta bli mitt 3de pass men 4e dagen. Det var vilodag igår =) Jag har inte lika ont i mina ben längre men jag lär väl få det igen nu *suck* Men jag gillar känslan i kroppen när jag har tränat klart.
Ikväll ska jag på föräldramöte på S dagis. Alltid kul! Vi lämnar ju så sent så jag träffar sällan några andra föräldrar...

Just det, träna var det!

2 kommentarer:

carro sa...

Ja, en av fyra vikarier borde kunna. Men hade du vetat anledningarna hade du förstått irritationen ;-)

Anneli sa...

Va duktig du är!
Jag har sagt till J nu att jag vill ha ett Wii i födelsedagspresent, hehe