onsdag 14 april 2010

Jesus don't love me

Jag vet att det är mycket musik här nu men så blir det när jag fyller på själen liksom...
Detta bandet är long over due att jag hoppade på deras bandwagon, men igår kväll när jag satt i soffan, nytränad och nyduschad och kollade igenom min tumblr så kom jag över en grej om Caleb Followill (hur många kopplar vilket band det gäller bara av hans namn?). Och vidare där kom jag till videoklipp med grabbarna på youtube, små dagboks-klipp som dom spelade in undertiden dom gjorde sin senaste platta. Jag började kolla igeonom klippen, och dom här killarna är helt skadade!! =O
Men så kom jag till ett klipp som fick mig att tappa andan och börja gråta (som vanligt!)...


Bandet heter Kings of Leon och låter heter "Cold Desert"

2 kommentarer:

Emmie sa...

jo. jag har hört de! Typ, hur svårt kan det vara att "ändra tillbaka" till så som han sjöng innan liksom? ;) Jag tycker också om Marks röst mer än toms. Även innan AVA men framförallt nu efter. hehe

Carin sa...

RE:

Ja ska försöka mig på det där med video idag. En kompis printscreenade bilder på sin blogg för att lära mig haha, så sött.
Men nu måste jag hoppa in i duschen efter min morgon promenad jag tog efter jag lämnade egon på dagis.
Ha en kanondag...