torsdag 15 april 2010

Dom är här!!!

Idag fick jag min avi att hämta ut ett färdigtullat paket på posten. Tullen blev bara 146kr så totalt har jag betalat ca700kr, vilket är inte ens hälften av vad dom hade kostat (i fel färg) i Köpenhamn.Visst är dom fina!? Jag älskar dom redan! Innerst inne skulle jag nog vilja vara 4 just nu så jag kunde få sova med dom på *asg*
Detta är nog en av dom få gångerna det är bra att ha strl 41 i skor. Jag kan nämligen välja och vraka bland färgerna på sidan där jag beställde eftersom minsta mens size är 41(us:8) =) För jag kommer beställa fler i andra färger och modeller, trust me!

3 kommentarer:

carro sa...

Näää du!! Dem får du behålla för dig själv haha ;-)

Anonym sa...

öööh 700 spänn?? o dubbla i köpenhamn?? skyller på att jag inte är så värst modemedveten för jag förstår det inte, hehe. men det viktigaste är iaf att DU trivs med dom=).

Carin sa...

Skitsnygga skor!!! Blir ju kanon till sommaren.
Btw, angående jackorna så är de ju i midjemodell. Jag kan knäppa en XL men det kommer jag bara göra om jag har kjol/klänning med bälte i midjan så den ändå är markerad. Annars kommer jag köra med den öppen, ändå ärmarna man vill skylla eller rättare sagt hålla varma. SÅ jag tror inte det kommer bara något problem för dig att hitta en, fast det beror ju på hur man vill att den ska sitta :) Lycka till iallafall...