torsdag 14 januari 2010

Coolt!

Gitarristen Mike Gentile i Hey Monday har på eget bevåg en formspring.me-sida (snabb förklaring, en sida där du kan göra en användare som folk kan ställa frågor till dej via). Han har suttit och svarat på frågor hela natten (kl är typ 4-5 i Florida just nu) och nyss så svarade han på en av mina frågor! =)

http://www.formspring.me/michaelgentile


Which is sexier, ink or piercings?

piercings, cause you can just take those out. to be honest i dont really like the way ink looks on girls, especially when its super visible in an obvious place and a lot of it. no offense to anyone but thats just me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla för din kommentar...Dum man är men det känns faktiskt skönt att någon annan känner som en själv! Jag grät mig igenom det du skrivit o min karl fick komma o hålla om mig!
Publicerar din kommentar men gör den anonym, hoppas det är okej? Den betydde så mycket!

Har du msn? Skulle jag inte kunna få din adress isf?

Skriver anonymt här så ingen ska kunna följa tråden liksom men du vet ju vem jag är!

Tusen tack! Kramar