fredag 15 januari 2010

Bitter någon?

Hur är det meningen att man ska orka jobba, ta hand om barnen, städa, fixa med maten, disken, tvätten, ja allt när man inte får sova?
C höll på som en dåre inatt igen! Men nu hjälpte det inte ens att ha honom på min arm =(
Han blev förkyld i natt så det spelar ju in, men helt ärligt! Hur orkar HAN var vaken så?? Nu sover han men istället så TVÄRVÄGRAR S att sova middag!! =O
Nu sitter hon i sin puff och man ser hur jäkla trött hon är men nått blev fel när jag skulle lägga henne (jag tog gud bevare mig väl av henne koftan för att hon inte skulle bli för varm) och all hell broke loose!
Jag har hunnit städa i förmiddags men ville få lov att ta en dusch utan att känna mig stressad (för en gång skull), men icke! Och sitta i lugn och ro och pausa lite (eftersom jag inte fått sova inatt...) Men nu hör jag C inne från vårt sovrum...
JAG ORKAR INTE MER IDAG!!
Dessutom så ska jag jobba ikväll...
Grattis så jävla mycket!

1 kommentar:

Anneli - sister in pain sa...

kramas lite