söndag 15 november 2009

XOXO

Jag är sådär löjlig och följer en massa serier...
Jag har ju redan nämnt att jag tittar på Grey's Anatomy, True Blood och Supernatural
Nästa favorit på tur är Gossip girl



Jag bara älskar Gossip Girl och följer det slaviskt ;)
Favoriterna bland killarna är den fantastiskt snygge Ed Westwick aka Mr. Chuck Bass och puppydog-eyed Chace Crawford, Nate Archibald... Jag önskar att namnet Nathan hade funkat i Sverige för det är så fint!! Okej nu heter han Nathaniel, men jag gillar Nathan bättre ;)
Ed Westwick Chace

Men det är så att tjejerna slår killarna i denna serien, i snygghet iallafall...
Min första favorit bland tjejerna är Serena Van Der Woodsen som spelas av Blake Livley. Extentions eller inte, hennes hår är otroligt! Snygg rumpa har hon också ;)
Och lilla Jenny Humphrey/Taylor Momsen! Hon har visserligen blivit så sjukt smal under seriens gång, men hon är bara för söt.
Till sist Jessica Szohr som spelar Vanessa Abrams, om jag fick önska en kändis som jag skulle få se ut som så hade jag LÄTT valt Jessica Szohr!
Gossip Girl taylor momsen Jessica Szohr

Det som gör serien så himla bra är väl att den skiljer sig så ofantligt från mitt liv =D *haha*
Jag bara gillar den helt enkelt!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jag gillar också Gossip girl men det går på en sån skum tid, har jag för mig
Känns som att den gör det iaf...
haha

Jessica sa...

Gossip Girl äger! :-) Jag är, som jag sagt innan, dökär i Ed W - han är den enda för mig i den serien! ;-) Av tjejerna är faktiskt min favorit den enda du inte nämner: Blair. :-) Tycker hon är både sötast och mest intressant av alla de kvinnliga karaktärerna.

Och du, jag längtar också till helgen! Ska bli jättekul att ha er här! :-)