måndag 16 november 2009

Mammamagi

I natt har varit en sån där natt när jag mer än gärna hade skjutit mig själv i benet bara för att få bli inlagd på sjukhus och få sova ifred...
C fick en hostattack vid 23-tiden och sen var han KLARvaken
D hade inte gått och lagt sig än så jag sa bara till D "han är inte min son just nu..."
D kämpade till runt halv ett utan att lyckas
Eller jo, C somnade om 2 gånger men vaknade så fort D la ner honom i sängen *suck*
Så då bytte jag blöja, gav C en supp och sen tog jag honom i famnen och la mig på sidan i vår säng med ungen i famnen och vaggade honom tills han lugnande sig och kunde somna
Jag kunde lägga över honom i hans säng runt 2:30
Härlig natt =(

1 kommentar:

Jessica sa...

:-(
Är han fortfarande sjuk, eller är det något annat som spökar för honom?
KRAM!