måndag 9 november 2009

Isnazisten

D var precis ute i köket för att hämta mer dricka till oss
Jag kan verkligen inte dricka något som inte är minst kylskåpskallt
Helst kallare
Så vi måste ha hela översta hyllan i frysen full med isbitsbrickor (vad kallar man dom annars?? kommer inte på ett bättre namn för det...)
Jag blir kallad isnazisten av honom
Schysst va!?
;)

För några år sen så köpte jag iskubsbrickor med 4 stooora kuber i på IKEA
Dom har varit fantastiska men nu har silikonet gått sönder, kuberna har lossat från varandra...
Vi har bara en kvar nu och det är med nöd och näppe den håller ihop
Och till mitt stora förtret så säljs dom inte längre =(
Tror ni man kan maila Ingvar och be honom göra ett stort gäng bara till mig??
Så jag är "set for life" sen med iskuber sen!!
Det hade varit himmelen =)

Inga kommentarer: