måndag 9 november 2009

Förkylning på väg...

Fasiken!!
Jag tror jag håller på att bli förkyld =(
Känner det i näsan och jag nyser hela tiden
Det är dom första varningstecknen innan jag blir förkyld
S är också lite snorig, hoppas bara att det håller sig till lite snor för hennes del
Hon är redan trött nog pga penicillinet

Har hittat ett bilgarage till barnen som dom ska få tillsammans av oss i julklapp
Här! (sidan kan ladda lite segt)
Fast vi ska köpa det på Toys'r'us, det var billigare där ;)
Snart dax att börja köpa allas julklappar!
Har 2 saker att köpa till C, alla S klappar är klara redan
Hmmm, "gamlingarna" vet vi redan vad dom ska få
Våra syskon däremot är det lite svårare med...

Nu måste jag in i duschen så jag är klar tills barnen vaknar
Vi ska köra till Kulhuset i Trelleborg när lillman fått lunch och S har vaknat =)

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja julklappar ja, det tycker jag bara är kul att köpa. :-) Dock är det ju en fördel om man vet VAD man ska köpa. ;-) Hoppas ni haft en bra dag på Kulhuset!