onsdag 25 november 2009

En helt vanlig onsdag

Gomorron!

Har faktiskt fått sova gott i natt...
Önskar mig fler nätter som denna
Har precis kommit hem, vi har varit och lämnat S på dagis
Det var så gulligt, när jag klädde av henne så kom en pojke och hans pappa
Det första pojken gjorde var att ge S en stor kram =)
Gullungar!
S har verkligen fått toppenbra förskolelärare
Vi är jättenöjda med vårt val av dagis!

Idag står det städning och tvätt på schemat (som vanligt i denna familjen på onsdagar)
Lillfis sover ute i vagnen så nu ska jag starta lite FOB på högsta volym och börja städa toaletten sen ta en sväng med dammsugaren.
D tvättar när han kommer hem...
Jag hatar vår tvättstuga
Trappan upp är en skranglig ståltrappa (jag är höjdrädd)
Och där bor gigantiska spindlar = PANIK!!!!
Så det får han sköta!
Nu, musik och städning!

Inga kommentarer: