tisdag 24 november 2009

As long as I love you...

Insåg precis att det är 2 veckor kvar tills jag och J ska se Backstreet Boys *14iz-skrik*
Jag blir helt varm i själen när jag tänker på hur mycket dom betydde för mig förr
Ska verkligen bli så kul att se dom live igen, 11 år senare ;)
Min favorit då var AJ och/eller Brian...
Måste ju säga att AJ fortfarande håller måttet
Men jag är en riktig sucker för tatueringar!
Synd att D inte gillar tatueringar lika mycket som jag, för han hade definitivt passat i det!
Älskling, jag älskar dig ändå♥
Men tänk på saken ;)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Tatueringar är verkligen jättesexigt; I agree!! :-D Ja, det ska bli jättekul verkligen! Snacka om nostalgi. ;-)

carro sa...

Amen joo, vi kommer få blonda ungar för vi var blonda båda två! :P

Joanne sa...

Är det där AJ?? Shit, det hade jag aldrig gissat! Andreas vill skaffa tatuering förresten. :-)