fredag 2 juli 2010

PAAAAAARTY!!!!


Vi börjar med lite egobilder!! *haha*
Jag blev bara väldigt nöjd med både hår och smink =)


 Vi var hemma hos P och grillade och förfestade! Detta gänget är ju bara för underbara att festa med. Jag har nog inte skrattat så här mycket på jag vet inte hur länge =) Helt GALET hur kul vi hade!
MÄH GUUUUUD!! *asg*
(yup, jag har övat länge på den posen *fniss*)


Sen var det utgång som gällde och vi hamnade på Heartbreak!

Vi blev av med en partymedlem men hittade två nya istället =)
Och den enda nyktra i sällskapet dra ihopa den bästa efterfesten nånsin!!
S, you fucking rule! =P

Jag har träffat så många underbara människor denna helgen! Det har varit tre helt fantastiska dagar, detta kommer jag kunna leva på länge, länge!!
Massor med kärlek till er <3

3 kommentarer:

Sarah sa...

Bästa utekvällen !!
ingen kan ju iaf anklaga nykteristen för att vara tråkig iaf .. haha!

Carin sa...

RE. Bob skafae jag ju mig förra sommaren så om jags ka skaffa det igen så får det fan bli något utöver et vanliga,. Jag är less på mitt hår och vill ha något nyskapande. Nu känner jag mig bara sjukt tråkig....

Jäklar vad du har partat på senaste :P roligt att komma iväg och göra något själv

Anneli sa...

*fnys*
I fucking rule!
hahahaha

Top 10 på utekvällslistan helt klart!



ps Jag kan nog min snyggsida jag med men väljer mina tillfällen ;-)
Huvudsaken är väl ändå att man har kul fast inte korten blir tillräckligt "bra"?!
ds