tisdag 8 juni 2010

Jag

  • Jag är dålig på att skriva... Sorry!
  • Jag mår fortfarande inte bra
  • Jag hade kunnat sälja båda barnen för en 5a styck
  • Jag hör inget absolut inget på mitt vänstra öra
  • Jag kan bara sova på min högra sida eftersom jag droppar nån sörja i det vänstra som ska ta bort öroninflamationen (vill inte kladda ner hela mitt örngott)
  • Jag behöver verkligen en paus från mina barn
  • Jag älskar mina barn över allt annat, men just nu driver dom mig till vansinne!
  • Jag längtar till den 20 juni, 25-27 juni och mest av allt till den 29-30 juni
  • Jag hoppas att dom inte ringer och ber mig jobba denna veckan för jag behöver vila upp mig
  • Jag är supernöjd med vår nya diskmaskin (har jag berättat om den??)
  • Jag tror jag har nått skit i ögonen med =/ Dom kladdar ihop av och till
  • Jag måste börja läsa Eclipse igen...
  • Jag vill att det ska bli augusti så jag får åka till London till bästaste K och se alla mina favoriter live
  • Jag ska sluta tråka ut er nu och publicera detta inlägget =P
XOXO

1 kommentar:

Anneli sa...

*saknar trösta-gubben*

puss

Nedräkning nu!