måndag 17 maj 2010

Drum roll pliiiiz

Kommer ni ihåg detta?

Well, det har ju inte gått mer än 14 dagar...
Men när jag vaknade (efter 3 timmars sömn, förklarar mer i nästa inlägg) och ställde mig på vågen så visade den ner ytterligare 1,7 kg. Och ni som är mattegeni förstår snabbt vad det innebär!
På 14 dagar har jag gått ner 3,7kg! =P *woooohoooo*
Målet var ju 3,5kg på 23 dagar så jag har ju klått det målet med råge!! Jag är nu inte bara inne på ett nytt 10-tal, jag har även gått ner totalt 17,7kg. Det är ganska mycket... Jag satsar på 19kg till den 26e ;) Det hade varit gött!

Ni hejar väl på fortfarande? XD

4 kommentarer:

paulina sa...

KANSKE BLIR DET JA! :D

carro sa...

Amen hallå det är väl klart vi hejar fortfarande :O
Go go go!

Anneli sa...

Heja heja!!

Sanna S. sa...

Shit vad duktig du är!! Äter du enligt LCHF nu igen eller hur bär du dig åt? Jag gick ner 5 kg efter att vi flyttat, men sen stannade det av...Borde få mig en spark i röven.:P