torsdag 6 maj 2010

And the award goes to....

Idag fick jag en gullig överraskning när jag kollade min Bloglovin'!
Maria hade gett mig denna utmärkelsen =) Tack så mycket gumman!


Instruktion: kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

* Jag är löjligt förtjust i riven parmesan ost på pasta
* Jag har en tumblr, men den är hemlig
* Jag har snart lyckats gå ner 20 kg
* Jag har två underbara små barn som jag älskar över allt annat i hela världen
* Jag är så glad att jag har hittat tillbaka till musiken
* Jag gillar lite udda kläder och handlar gärna från utlandet
* Jag känner mig tuff när jag kör bil =P

Jag ger awarden till: Carro, Paulina, Jessica, Sarah!, Sandra, Janni och Emmie

1 kommentar:

emmie sa...

åh va spännande:) tack så mycket;)