fredag 2 april 2010

Påskjobb

Hemma igen!
Passade på att ta jobbpass nu under påsken, blir gött med stor-helgs-ob =) Har haft en lugn kväll, eller ja relativt. Ska faktiskt gå och sova nu då både Twitter och Tumblr är väldigt tysta! Jag ska jobba imorron kväll också och D och barnen ska vara på påskmiddag hos Ds föräldrar. Sen på söndag förmiddag kör vi till mina föräldrar. Mamma ville att vi kom tidigt och då sa jag att vi får komma så barnen kan äta lunch och sen sova där, dvs att vi måste vara framme vid 10:30. Hoppas do är morron pigga. Och jag och min yngsta lillebror ska spela lite ihop. Det ska bli så kul, måste ta med min gitarr! Det kommer nog ljudklipp sen =O ;)
Gonatt!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Aaaah, så det var därför du inte var på msn... :-(
Själv sitter jag nu här på jobbet med lock för BÄGGE öronen! =O
Det känns som att sitta i en bubbla - usch.

paulina sa...

okej. hade du nå tips på billig b&b? haha säger inte att det är bestämt nu. oj jäklar hde inte tänkt på att de fanns merch tent och allt där!! :D