torsdag 1 april 2010

Men stör då!

Idag är det ju väg-dag, men fan om jag inte skulle ha ÄL* just idag och förstöra mitt resultat *svär* Jäkla kropp att samla på sig vätska! För jag vägde mig i tisdags och då visade vågen -1,1kg sen torsdagen, så det får bli veckans reslutat =)
Imorron är det den 2a och på en månad har jag nu gått ner 6,1kg
Jag har gått ner 14,7kg totalt sen jag började i maj förra året.
Jag är rätt nöjd med mina -6,1kg på en månad! Hoppas att det fortsätter så... Jag är 2,8 kg från nästa stora delmål. Sen har jag ett delmål som ska vara nått tills jag ska till London och om min kropp fortsätter samarbeta och svarar bra på träningen jag ska dra igång med (så fort vi köpt spelet) så bör jag klara delmålet and then some ;) Det är ju en hel sommar tills dess...

*till er som inte kan Familjeliv.se-språk så betyder ÄL ägglossning

1 kommentar:

snart pappa sa...

Hej och glad påsk! Lyckats lura någon än?
Tack för dina tips, hjälper mkt, Men vi har torra papperstvättlappar som vi köpte för någon dag sen. kommer även visa de bilder i inlägg senare. :)