måndag 12 april 2010

I could really use a wish right now...

Nu kommer jag med min jäkla musik igen, men ni väljer ju själv att läsa min blogg och av någon anledning så kommer ni tillbaka så jag kan ju bara anta att vissa av er iallafall gillar att jag gör många inlägg om musik! =)
Idag är det fantastiskt söta Hayley Williams (från Paramore) tur att verkligen skina! Hon har gjort en feat. med rapparen B.O.B. Låten heter "Airplanes" och är helt ofantligt bra!
Nästan så jag önskar att svensk radio inte ska få tag i den för jag vill behålla den för migsjälv. HA! Så egoistisk är jag ;)

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...

Det är Pete Wentz klass på refrängen...

Om låten inte startar så är det för att YT har tagit bort den, låten är inte släppt officiellt än.

3 kommentarer:

Sofie sa...

sv: visst är det! och det är bara rock all over. både atl och ymas brukar spelas flera ggr i timmen. hur bra som helst!:D

Maria sa...

Shit, det var en bra låt! Den snor jag;)

carro sa...

Har försökt skriva kommentarer ett par ggr innan men det har inte fungerat. Eller så får du tre st på samma gång kanske =)

Hur som helst!
Jag har sprungit o lyssnat på låten hur många ggr som helst idag!! Fast jag gillar bara refrängen ;-) haha..