måndag 5 april 2010

Besök

Idag har min kompis K varit här och hälsat på =) Jag bad D att baka kladdkaka, han är jätteduktig på att baka och jag ville ha kladdkaka nu innan dieten börjar igen.
Jag och K pratade om allt kul vi ska hitta på när jag besöker henne i London. Det ska bli helt galet kul!!! Jag bokade flygbiljett idag med, det blev tur och retur för under 1000-lappen (kommer inte ihåg exakt för det var i danska). Dom tar ju dumma avgifter när man betalar med vissa kort *svär*



Det som är så underbart med K är att trots att vi inte träffas så ofta så är vår vänskap precis den samma som den nånsin varit!
Tack för att du hade tid att komma hit och hälsa på K!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Men du, ToR till London för under en tusenlapp tycker jag är jättebilligt!!!

Sarah sa...

Taking Woodstock va klockren :) jag älska den! du vet en tvättäkta feelgoodmovie :D

Anonym sa...

ååh va härligt att komma iväg så där. har just också en kompis i London som jag känt sen första klass o när vi väl ses så är det som att vi aldrig varit ifrån varandra. jag är väldigt avis på dig, hoppas du får det riktigt kul där=).

jag oroar mig för min engelska om jag skulle åka, men den har ju inte du några problem med, hihi.

stor kram!!