fredag 9 april 2010

27

Jag håller på att planera en tatuering som jag ska göra på min 27 års dag.
Min absoluta favorit låt med Fall Out Boy heter just "27" och jag har bestämt mig för att jag vill ha det tatuerat på min vänstra vad/ovan för hälsenan. Det ska vara i jersey lettering (Andy Hurley, trummisen, har ett skivbolag som heter Fuck City. Det förkortas FC och skrivs i samma text)Så här ser det jag tänkt mig ut! Och så kom jag på en bild jag sett av en tjej som har artwork grejerna från insidan av albumet "Folie á Deux" tatuerat. Så nu ska jag prata med tatueraren och be honom att på nått sätt fånga känslan av konsten och blanda ihop det med 27.Så här ser Patricks sida ut i boken. Har inte hittat några bilder på dom andra, men jag har ju skivan att ta med, eller kopiera.
27

Jag har en text rad ifrån låten som också ska bli tatuering i framtiden. Var vet jag dock inte än... Men idag hittade jag precis exakt hur jag vill att den ska se ut

Och jag är fullt medveten om att jag är knäpp... =)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag kan inte se bilden?

Anneli sa...

Intressant