måndag 8 mars 2010

Ny musik (igen)

Jag har läst i andra bloggar om youmeatsix och letat upp dom på Spotify men inte riktigt lyssnat igenom låtarna. Men i helgen kollade jag youtube och hittade först en cover av FOBs "Sugar We're Goin Down" och sen en av "Poker Face". Och *gah* vilken härlig röst han har!! Vi lyssnade på nysläppta albumet "Hold Me Down" och D tyckte verkligen om det, det lät "inte så fjolligt" sa han... Vad han nu menar med det!? (för inte kan väl FOB eller ATL låta fjolligt! =O)
Hur som helst så gillar jag verkligen denna covern och singlen "Underdog" och nu ska albumet lyssnas igenom ordentligt och ev. beställas för billyssnande =)
(cd-spelaren i denna bilen funkar ju!! Woohoo!!)

Och jag gillar verkligen det faktum att dom är från England, jag har inte gillat brittisk musik sen typ Craig David eller Oasis's tid.



Inga kommentarer: