söndag 14 mars 2010

Framkallning

Nu har jag gått igenom alla våra fotomappar och valt ut bilder som ska framkallas. Sist jag framkallade var i juli-09...
Kan ni gissa hur många bilder jag har valt ut att framkalla nu?? Vissa kommer bli kopior som ska ges bort till diverse släktingar, men det totala antalet utan kopior är 806 bilder!!

Fattar ni hur många det är!!!!!

Där är Ss 2 års dag, julafton och Cs 1 års dag med men annars har jag gallrat rätt bra. Det ska ju delas upp på 3 olika album sen. Behövs ju så man kan dela ut rättvist. Men 806 bilder...
Nu måste jag leta upp en massa "100 bilder gratis"-länkar *asg*

3 kommentarer:

Joanne sa...

Haha, oj vad jag känner igen det! Jag tror säkert det var ett år sedan jag framkallade sist (!!) och jag går och tänker på att jag verkligen måste sätta mig och gå igenom det nu snart. Ojojoj... Och tänk sedan vilken tid att sortera allt och sätta in i albumen.

Jessica sa...

Hahaha. ;-) I know vad du menar kan jag bara säga. Jag har inte framlaööt en bild sen i maj förra året, så snart ett år den... Jag har över 4.000 bilder på datorn som jag behöver gå igenom, och bävar extremt för det... Så vill du sålla bland mina åt mig också, så säg till. ;-)

Anonym sa...

oooja det är samma sak här, har tänk att framkalla en massa innan bebis kommer, men vi skjuter upp det helg efter helg. vi har tyvärr redan förbrukat många gratiserbjudanden, men jag hittade photobox som vi får ta 100 gratisbilder denna gång...