lördag 6 mars 2010

Det e niiice!

Jepp, jepp! Ett bra köp! =)
Vi har ju visserligen gått ner ett steg i standarden (vi måste veva ner rutorna och vi har ingen AC, vilket I-landsproblem =O) men vi har en hel, nyservad och nybesiktigad bil som varar iallafall tills vår ekonomi tillåter något mer avancerat ;)
Det var en pigg liten rackare ändå, i förmiddags när vi hämtade den körde jag med solen i ögonen och på okänd väg så vågade jag inte riktigt ta i, men nu när det var mörkt och jag körde på kända vägar så kunde jag känna efter lite mer och jag kommer säkerligen att trivas med Jet-Blue. För så heter hon =)
Vår första bil hette Gula Faran och den vi bytte bort nu hette Vita Kärran. Så det är ju inte mer än rätt att denna också skulle få ett namn, Jet-Blue.

1 kommentar:

Anneli sa...

Hehe, I-landsproblem indeed!

Det är najsigt att ge döda ting namn, dom blir ju så mycket mer ens vänner då, hehe.
Se på mig och Baby Rose, a match made in heaven!