måndag 22 mars 2010

7 saker ni inte visste om mig

En kollektiv utmaning från Sarah!

7 sanningar om mig:
1. Jag lagar världens godaste köttfärssås
2. Jag hatar att använda klänning och/eller kjol
3. Jag sliter ut en vanlig oelektrisk tandborste på knappt en vecka (därför har jag el-tandboste)
4. Jag älskar att köra bil ensam
5. Jag har lätt för att minnas när folk fyller år (men inte alltid just när dagen faktiskt kommer, tack och lov för facebook)
6. Jag jobbar på att övervinna min spindelfobi
7. Jag tvättar bara håret med schampo var 4-5 dag

2 kommentarer:

Sarah sa...

listor är kul !!
å jag gilalr din hygien där :P hihi

therese sa...

haha det med tandborsten låter precis som jag !! =) fast jag har inte gått över till elektrisk. Du vlll inte dela med dig av receptet på köttfärssåsen då jag aldrig blir nöjd med min när jag lagar det. hoppas allt e bra med er, kram