tisdag 2 februari 2010

Walk off into the sunset...

Nu är jag väldigt melankolisk, men det här bandet har betytt så ofantligt mycket för mig. Det går liksom inte att beskriva utan att låta jättelöjlig och som en galen liten fjortonåring. Så därför låter jag bli!
Dom är inte som vilket annat band som helst från den scenen och mycket av det är tack vare Pete Wentz texter. Det skulle inte vara Fall Out Boy om inte han var inblandad.

Så känslan jag först fick av denna videon var faktiskt rätt... När jag såg denna videon för första gången så fick jag känslan att detta var ett avslut, dom samlade ihop alla dom bra stunderna och gjorde ett grymt videomontage. Då (i november) kanske det kändes mer som ett avslutat kapitel än vad det gör nu, ett rent avslut...



"Solar Flare stares won't last but never means forever..."

Inga kommentarer: