lördag 27 februari 2010

The verdict!

So...
Dom har sovit en hel natt i samma rum och det gick jättebra! Kändes lite märkligt att inte ha C i sovrummet, men tydligen så har han störts av oss (läs: mig, för jag snarkar) och det är därför han har stökat innan. Men i natt sov han som en stock och han sov till och med till 7:30 imorse. S vaknade tidigare....
Just nu håller vi på och försöker få S att somna, med en sovandes lillebror därinne *gah* Hon är ett litet monster ibland! Återstår att se om hon somnar nu, hon behöver verkligen sova för vi ska till Klågge till mina föräldrar i eftermiddag. Och där är det alltid full rulle =)

2 kommentarer:

paulina sa...

re: den hitta jag på nog på tumblr. du. jag har ingen. har verkligen noll koll på deras techs. så kan inte svara på det :)

Joanne sa...

Vad härligt att det gick så bra!! :-) Underbart ju.