tisdag 16 februari 2010

Uppbokad

Jag har en full vecka framför mig. Har jobb hela veckan ut (tis, fre-sön) och imorron kväll så jobbar D till 19. Blir bara torsdag kväll vi kan äta middag ihop som en familj Känns lite tråkigt men det är ju för lillfis skull, så han ska slippa dagis för tidigt. Det är ju rätt bra om han kan gå innan han börjar där...
Vi får ta igen det nästa vecka, då har jag bara ons-tors Och så har mamma halvt om halvt bokat in middag på helgen. Längesen vi var där nu...

(jepp, jag har hittat mina msn-smileys!!)

1 kommentar:

carro sa...

Jag tror inte det hjälper att byta elbolag.. det är johan som har koll på sånt, jag bryr mig inte. El kostar, det är ju ingen nyhet ;P Dessutom har dem höjt priserna, undrar hur många som är nöjda med sin räkning efter 2 månader med snö...