torsdag 18 februari 2010

Alla vi som är trötta på snön räcker upp en hand (eller gör en Facebook-grupp)

När jag var liten (på 80-talet) så minns jag att min farmor och farfar hade en video(wow liksom!!), och dom hade spelat in Nalle Puh från dansk tv till mig och min lillebror. Det var Nalle Puh-sagan och ett kapitel handlade om hur det regnade och regnade och regnade i 7 mila skogen och Nasse regnade bort. Just nu känns det så, fast med snö....
Det snöar och snöar och snöar och snöar och så snöar det lite till!! Jag brukar önska mig snö men det här börjar bli löjligt! Jag undrar var allt smältvatten ska ta vägen?? När det väl tänker smälta. För brunnarna är ju övertäckta med snö... Hur som helst så är jag bara jävligt trött på alla snö nu. JAG VILL HA VÅR!

4 kommentarer:

Jessica sa...

*RÄCKER UPP HANDEN SÅ HÖGT UPP JAG BARA NÅGONSIN KAN FÖRMÅ*

Sarah sa...

ja men eller hur !! :D skitroligt ju att göra provtagningar. KRAM

paulina sa...

re: men gud nej den har jag inte sett! vet inte om jag vill se den för den delen. haha

carro sa...

det är oroväckande att vara husägare och samtidigt veta att snön ska smälta... vadå fuktskador..