lördag 9 januari 2010

Förberedelser

Gött!
Jag skickade iväg D till Trelleborg för att handla på Willys och byta min tunika som jag fick i present men som var förstor på Kappahl. Undertiden så har jag storstädat toaletten och dammsugat hela lägenheten. Moppa i köket får vi göra imorron när vi har flyttat bordet ut till vardagsrummet.
Idag ska vi baka tårtan till Cs 1 års kalas och ev göra snittarna och tunnbrödsrull-grejerna också. Vi har haft så många kaffekalas så jag kände att det räckte med småkakor så vi ska bjuda på barnvänliga snittar istället =) Och tårta ju så klart! Inget kalas utan tårta!

Nu måste jag hinna duscha innan dom kommer hem igen!

1 kommentar:

Jessica sa...

Snittar är en grym idé tycker jag; kan också bli riktigt trött på kakkalas. Därför serverar jag ALLTID mat på mina kalas... Dock har jag ju fika också, men att bara fika känns lite "been there, done that".