fredag 8 januari 2010

BH

Varför ska det vara så svårt att:
A) Hitta en BH som sitter bekvämt (inget som nyps eller trillar ur)
B) Har bra passform (igen, inget som nyps eller trillar ur)
C) Hitta rätt storlek i den bekväma BH:n
D) Sen lyckas hitta samma BH (eller en motsvarande) en gång till när man väl har hittat sin favorit!?

Hur svårt kan det va??? För det är ju inte så att man vet när man står där och provar att denna, just DENNA, kommer bli favorit-BH:n, så det är nog bäst att köpa på sig ett lager just in case....

3 kommentarer:

Joanne sa...

Känner igen problemet. Jag har haft en favorit från Lindex som de verkar ha haft som någon "bas-produkt" för jag har haft flera stycken. Undrar om den finns kvar nu, mina bh-ar trillar isär...

carro sa...

Lindex är enda stället jag nånsin hittat favoritbh:ar på! Snygga i stora stl!

Anonym sa...

Jag hittar aldrig någon BH som sitter bra, det finns bättre och mindre bra passform, ingen perfekt!! och det finns nog inget jag avskyr mer att behöva prova, fast det gäller iofs de flesta plagg;)