måndag 14 december 2009

26

Jag sitter i myskläder fortfarande och tittar på min födelsedagspresent =)
Min lille son var så kär och var vaken mellan 3-5 i natt så D tog 2 timmar ledigt imorse så att jag fick sova lite (eller ja, vila för somna om kan jag aldrig göra)... Jag hann precis somna om runt 5:30 och Ds alarm börjar ring 5:50 *suck* D fick dessutom lämna S på dagis, han får ju aldrig se hur glad hon är där annars. Kul för honom att få uppleva det med!

Jag fick ju min BSB-biljett i födelsedagspresent, men så fick jag FOBs "Believers Never Die" idag.
Believers Never Die :'(
Jag beställde den själv för ett tag sen för att den var billig på cdon just då och det skulle egentligen vara en julklapp till mig (från D). Men D tyckte jag kunde få den idag!
Där är inte bara CD utan även en DVD med alla deras videos + commentaries till varje video
*L Y C K A*
C sover igen så jag ska passa på att ta en dusch och sen äta frukost och kolla på alla igen ;)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis, grattis även här. :-) Skönt, och snällt av D, att du fick en liten sovmorgon. :-) Bra att du fick skivan nu dessutom, så du slapp vänta en vecka till. ;-)

Anneli sa...

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Jennifers födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!!!!!