måndag 2 november 2009

ZZzzzzzzzombie

Jag tillhör verkligen inte dom som klarar av att missa en massa sömn, jag blir så himla grinig och lättretlig
Ingen bra kombo när man ska ta hand om två små barn
Som båda dessutom bestämmer sig för att vakna skrikandes =(
Lillfis C har stökat sen 3-tiden och somnade om en kort stund för att sen vakna med full volym igen vid 6-tiden *gah*
S hade trassel med nappen, täcket och dum hosta så jag fick hjälpa henne några gånger. Hon sov längre än C men har varit ledsen sen hon vaknade...
Känner på mig att denna dagen kommer bli underbar =S

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ush, ja, om det är en sak som definitivt inte är överskattat så är det sömn!! :-( Jag är visserligen kanske inte lika känslig som du (missförstå mig rätt) när det kommer till sömnbrist, men jag börjar känna nu också att jag skulle behöva en vecka att bara sova ut på morgonen... Kram på dig och hoppas att du får sova mer imorgon!!

Alex sa...

Hej gumman ska bli kul att läsa om er här eftersom vi aldrig ses haha...Nä ajg bara skojjade får göra det snart. Vi kan kanske på fredag, får hörs på tors så vet jag, är ju inte helt 100 här hemma tyvärr...Kram på er alla