tisdag 3 november 2009

*poof*

Ikväll slapp jag natta S =)
Har nattat henne varje kväll i 1½ vecka snart för att D fick ryggskott...
Så jag har passat på att bdb:a lite och lägga över nygjorda ringsignaler till min mobil
Jag hade flera saker jag tänk skriva om men dom försvann spårlöst nånstans
Inte lätt att ha teflonminne


http://thelifeofjtf.blogspot.com/2009/11/my-brand-of-heronie-part-deux.html

100 poäng går till migsjälv då! ;)
Patrick Stump, sångare/gitarrist/låtskrivare/producent i Fall Out Boy!!

God natt!! =)

1 kommentar:

carro sa...

När man skriver blogg om ALLT är det rätt lätt att bara spruta idéer under dagen på vad man ska skriva om. Tyvärr glömmer man igen! MEN du kan alltid ha en liten anteckningsbok liggandes på soffbordet, där kan du påminna dig själv med små stödord om allt du kommer på...
Kör hårt!