lördag 7 november 2009

Kalasfint!

*pustar ut*
Har varit en allt annat än kärleksfull dag det här...
=(
Snacka om att städa verkligen inte är min grej
Speciellt inte om jag inte har fått sova ordentligt på natten
Men nu är här presentabelt och vi har fått höststorstädningen gjord
Har gjort grunden till tårtan, ska "klä" den imorgon förmiddag
Men nu får fyllningen stå till sig iallafall
Så imorgon ska vi bara duka och D ska baka banansockerkaka
Mamma bakar sina mumsiga kardemummabullar och tar med!
Min mormor hade med sig hur mycket småkakor som helst (jag bad henne baka 3 sorter, hon kom hit med 5!!)

Ska bli så roligt imorgon =)
Kan knappt fatta att vår lilla loppa blir 2 år =O
Känns som att det var igår hon föddes och nu säjer hon glatt "Min mamma" när hon ser mig
Det finns nog inget mer underbart i hela världen <3

2 kommentarer:

Jessica sa...

Så duktig du/ni varit!! :-) Hoppas att det kommer bli ett superkalas för stora tjejen!! Det är jag iofs övertygad om att det kommer bli! Ska bli spännande att få se bild på fina tårtan sen!!

Joanne sa...

Hoppas kalaset går bra idag och att det kommer ut många bilder i bdb sen. ;-) Lycka till idag!