tisdag 10 november 2009

Jag hade rätt...

Nej!!
Jag är jätteförkyld
Ensam med barnen
Och mår pissdåligt, har ont i hela kroppen
Idag är en sån dag när jag önska att någon kunde komma och hämta barnen över dagen så jag bara fick ligga i soffa och kolla på tv, dricka te och kurera mig
Det är verkligen inte rättvist...
Alla som jobbar som mår som jag gör nu får stanna hemma och ta det lungt
Men jag har fullrulle oavsett hur jag mår
Bitter??
Inte alls...
;)

Jag vill bara få lov att sova middag, men mina barn är så duktiga så dom sover aldrig samtidigt
*suck*
Som sagt, ni är välkomna hit och låna barnen för en dag =)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ush, din stackare... :-( Ja, ibland behöver man verkligen bara vara själv och tycka synd om sig själv. Du får lassa över dem på Daniel så fort han kommer hem, och gå och lägga dig en stund! Hoppas du blir bättre snart. Kram

Anonym sa...

Inga problem! Jag är expert på att ta hand om lånade ungar! Ge hit dem!