tisdag 17 november 2009

Centimetrar och gram

10.010gr och 74,5cm
Det är dom måtten C fick idag, 10 månader gammal =)
Lillfis är snart en storfis
Det var läkarundersökning också och han fick ok-stämpel
Han var så duktig och satt och lekte med 2 trätåg en lång stund på skötbordet för läkaren kom 20 min försent...
Efter besöket träffade jag på en mamma, från mammagruppen jag och S gick i, ute i väntrummet!
Dom har fått en liten lillebror, sååå söt han var!
En liten fis på 2 månader =)
Trots att det är sömnkaos så vill jag göra allt en gång till iallafall...
(Joanne: Om det är detta du gissade på så är svaret nej, jag är inte gravid ;))

Håll tummarna att vi får sova inatt...
Nu har C fått nässpray ikväll så jag hoppas han kan sova bättre

Imorron kommer min vän A hit
Ska bli så kul att se henne, det var läääängesen nu!

2 kommentarer:

Joanne sa...

Haha, vilken tur då! För det var verkligen det första jag tänkte på. Hoppas inte det är nåt alltför tråkigt du oroar dig för. Vad jobbigt att ni har det så himla tungt med sömnen nu. :-( Tur med de små är ju att de där faserna brukar vara över ganska snabbt, även om det inte känns snabbt just då när man inte får sova. Så hoppas att det är nåt snabbt övergående även i detta fallet.

Jessica sa...

Han växer på bra! :-) Ska bli kul att se hur stor min lille är i början på december. :-) Klart du vill göra det igen; hur mycket som än är tråkigt så väger det positiva ändå över i slutändan ju. :-) Kram och hoppas att ditt orosmoment har blivit bortblåst ikväll!